۱۳۹۱ آبان ۲۱, یکشنبه

اعدام های گروهی و مخفقیانه 35 زندانی در زندان وکیل آباد مشهد

بنابه گزارشات رسیده به" فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"، اعدام گروهی 35 زندانی در زندان وکیل آباد مشهد که در میان آنها حداقل 4 تن از اتباع افغانستان می باشند.
روز چهارشنبه 17 آبان ماه در یک اعدام گروهی ، مخفیانه و ضد بشری 35 زندانی از بند 101 زندان وکیل آباد مشهد اعدام شدند در میان اعدام شدگان حداقل 4 زندانی از اتباع افغانستان می باشند.
اسامی 2 زندانی از35 زندانی که روز چهارشنبه 16 آبان ماه به دار آویخته شدند به قرار زیر می باشد :
1 – خسرو حسنی 21 ساله از اهالی تایباد مشهد
2 – عبدالاحمد کاپری 26 ساله از اتباع افغانستان
علیرغم گذشت 5 روز هنوز قوۀ قضاییه ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در مقابل اعدام گروهی 35 زندانی سکوت پیشه کرده است و از اعلام این کشتار جمعی خوداری می کند.
سیاست سرکوب خونین مردم ایران ،اعدام های گروهی ،سرکوب اقوام ایرانی و مذاهب مختلف توسط ولی فقیه آخوند علی خامنه ای گرفته می شود و از طریق شبکه آخوندها که در رأس قوه قضاییه،وزارت اطلاعات و سایر نهادهای سرکوبگر قرار گرفته اند به اجرا گذاشته می شود.ولی فقیه آخوند علی خامنه ای که در آستانه انفجار عمومی مردم ایران قرار گرفته به طرز جنون آمیزی به اعمال جنایت علیه بشریت خود شدت بخشیده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام گروهی 35 زندانی در زندان وکیل آباد مشهد را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از دبیر کل ملل متحد ،کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به دادگاه های بین المللی می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
21 آبان 1391 برابر با 11 نوامبر 2012
پارس دیلی نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر