۱۳۹۱ مرداد ۱۹, پنجشنبه

اعلانیه ی جدید حرکت انصار ایران مبنی برعملیات استون { پاکسازی بلوچستان از دست زابلی های جنایتکار و سایر ارگانهای رژیم}



حرکت مبارزین انصار ایران به اطلاع عموم مردم میرساند : بعد از مشاورت فرماندهان نظامی حرکت برای مقابله با زابلی ها و ارگانهای دولتی رژیم این حرکت دست به عملیات نظامی تحت عنوان عملیات استون { پاکسازی سرزمین بلوچستان از زابلی ها و سایر ارگانهای دولتی میزند.
در عملیات استون مبارزین حرکت انصار ، جنایتکاران زابلی ها و سایر ارگانهای رژیم آخوندی را توسط اسلحه های سرد و گرم ، بمب های تلویزیونی ، مین های کنار جاده ای ، مورد هدف قرار میدهند.
از آنجائیکه کارکردهای شیطانی ، ستم های آشکارملی و مذهبی از طرف حکومتگران فاشيست تهران بر مردم اهلسنت بلوچستان ، توسط زابليهای جنايتکار به صورت آشکارا نمایان است ، اين جنايتکاران در طول حکومت ننگين آخوندهای فاشیست زندگی هزاران بلوچ بيگناه را به آتش کشيده و فرزندان بيشماری از اين آب خاک را وحشيانه زجرکش کرده اند ، مادران و خواهران بيگناه ما را سوگوارکرده و هزاران کودک معصوم بلوچ را بيرحمانه يتيم کرده اند ، ميلياردها دلاراز سرمايه های همين مردم را با کمک و حمايت مستقيم فاشيستهای حاکم به سرقت برده اند.
درحالیکه از مردم اهلسنت بلوچ همانند بیگانه رفتار میشود ، و این قوم در سرزمین خودشان اجنبی هستند و این مردم روز به روز فقیرتر و زابلیهای جنايتکار وابسته به باندهای مافيایی سپاه، اطلاعات ، دارو دسته شهرياری - در تهران، خراسان واستانهای شمالی به خريد املاک و منازل چند صد ميليونی مشغول هستند.
اگر سرزمینی اسلامی مورد هجوم بیگانگان قرار بگیرد بر همه واجب و لازم است که از میهن دفاع کنند و دفاع از دین و مذهب بر پیر و جوان ، بزرگ و کوچک فرض است .
الان بلوچستان مان مورد هجوم بیگانگان و اجنبی های ، زابلی ها جنایتکار افتاده است ، اگر به بلوچستان مان بنگریم و از نزدیک قضاوت کنیم،زابلی ها این سرزمین را تحت استعمار خود قرار داده اند ، فکر خواهیم کرد که اینجا بلوچستان نیست بلکه زابلستان است .
پس متوجه خواهیم شد در بلوچستان مان جهاد بر علیه اشغالگران زابلی فرض است و دفاع از دین و مذهب بر همه لازم است .
حرکت انصار ایران برای مقابله با این استعمارگران ، به تمام زابلی های جنایتکار و سایر ارگانهای دولتی هشدار میدهد که هر چه زودتر سرزمین بلوچستان را ترک کنند و الا  در عملیات آتشین {استون} مورد هدف مبارزین حرکت انصار خواهند گرفت و با بدترین صورت کشته خواهید شد.
حرکت انصار ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر