۱۳۹۱ آذر ۱۶, پنجشنبه

بیانیه جدید حرکت انصار ایران

حرکت انصار ایران به اطلاع عموم مردم میرساند در پی انتشار شایعه ای مبنی بر اختلاف بین حرکت انصار ایران و سپاه صحابه ایران که در یکی از سایتهای دروغ پرداز وزارت اطلاعات ایران منتشر شده است موجبات تشویش اذهان عمومی در بین مردم مسلمان و غیور بلوچستان را فراهم آورده است.
 لذا حرکت انصار ایران این خبر را تکذیب نموده و به اطلاع مردم عزیز می رساند که از دروغ های این کذابان هیچ ضعفی در وجود خود راه ندهند چون برایمان ثابت شده است که یکی از ترفند های حکومت منحوس ایران برای نیل به اهداف شوم خویش و ایجاد شکاف و اختلاف در بین مردم همان اجرای سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن می باشد ، این بدیهی است که پایه واساس این حکومت بر اصل دروغ وتقیه پایه گذاری شده است و برای ملت غیور این امر به اثبات رسیده است که تمامی اختلافات قومی بلوچستان که موجبات کشتار مردم را فراهم نموده است از طرف وزارت اطلاعات ایران برنامه ریزی شده و کماکان اجرای این دسیسه های شوم توسط آن ادامه دارد.
 همانگونه که شما ملت عزیز اخیرا شاهد اختلاف بین دو طایفه ایراندوست وحسین زهی بودید که وزات اطلاعات رژیم آخوندی طراح اصلی این اختلاف بود که منجر به شهادت رسیدن فرزندان تحصیل کرده ای که برای خدمت مردم بلوچ تلاش می کردند شد و مردم سرباز گواهی میدهند که مامورین وزارت اطلاعات در این درگیری حضور مستقیم داشته اند و قابل ذکر است که این درگیری در 100 متری جایی بوده است که نیروی مرصاد در آن مستقر است.
 لذا مردم غیور بلوچستان باید برای ممانعت عمل آوردن از اجرای این سیاست اختلاف افکنی رژیم از امکان بروز هر گونه شکاف و اختلاف بین مردم جلوگیری به عمل آورده وسعی درحل و فصل هر جه سریعتر این اختلافات کنند.
 حرکت انصار ایران باری دیگر متذکر میشود که علی رغم تلاشهای شوم رژیم برای ایجاد شکنندگی دربین صفوف مبارزین به فضل خدای متعال اکنون اتحاد و انسجامی بیش از پیش در بین مبارزین برای جنگ علیه حکومت ظلم خامنه ای وجود دارد.
 و در این راستا حرکت انصار ایران خود را با همه سازمانها احزاب و شخصیتهایی که برای سرنگونی رژیم آخوندی ایران در حال مبارزه هستند متحد و همگام میداند و با برادرانش در سازمان سپاه صحابه ایران اخوت و رابطه نزدیک و تنگاتنگی دارد و در بعضی امورنیز با ایشان همکاری داشته و خواهد داشت. 
حرکت انصار ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر