۱۳۹۱ شهریور ۲, پنجشنبه

خبرهایی از عارضه قلبی میرحسین موسوی و بستری شدن او در بخش سی سی یو


به گزارش خبرگزاری بلوچ نیوز : از منابع خبری از انتقال میرحسین موسوی نامزد معترض به نتایج انتخابات اخیر ریاست جمهوری ایران به سی سی یو در پی عارضه قلبی خبر داده اند. 
بنا به گزارش سایت "ندای سبز آزادی" این رخداد امروز پنجشنبه 22-8-2012 روی داده است. 
میرحسین موسوی به همراه همسرش زهرا رهنورد از روز 14 فوریه 2011 در حبس خانگی به سر می برد که از آن روز تا کنون 520 روز می گذرد. 
سایت "ندای سبز آزادی" به نقل از منابغ موثق خود نوشته است که میرحسین موسوی سه‌ماه پیش دچار عارضه قلبی شده بود، اما صبح پنجشنبه به‌دلیل وخامت حال جسمانی و در میان تدابیر امنیتی شدید، در کنار همسرش زهرا رهنورد به یکی از مراکز تخصصی قلب تهران منتقل شده است.
بنا بر این گزارش، گمان می‌رود فشارهای دبیرکل سازمان ملل برای دیدار با نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری پیشین ایران که هفته آینده برای شرکت در اجلاس سران جنبش عدم تعهد عازم تهران است جمهوری‌اسلامی را مجبور به انتقال وی به بیمارستان کرده است.
گفته می‌شود ماموران امنیتی از شب پیش از انتقال مهندس موسوی به بیمارستان در آنجا حضور یافته و در بخش‌های مختلف بخش مزبور دوربین‌های مداربسته کار گذاشته‌اند.
ده ها مامور امنیتی و ماموران اطلاعات ‌سپاه، نیروی‌انتظامی و لباس‌شخصی مراقبت از رهبر جنبش سبز و همسرش دکتر زهرا رهنورد را به‌عهده دارند. کارکنان بخشی که میرحسین موسوی در آنجا بستری شده تا این ساعت حق ترک محل کار خود را نداشته‌اند و موسوی به‌طورکل ممنوع‌الملاقات است.
براساس این گزارش، موسوی صبح پنجشنبه به‌دلیل انسداد عروق ‌قلبی تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفته که سه‌ساعت به‌طول انجامیده است. وی پس از عمل دوباره به سی‌سی‌یو منتقل شده و گفته می‌شود غیر از مشکلات قلبی مشکلات جسمی دیگری نیز دارد که ممکن است اقامت وی در بیمارستان را طولانی‌تر کند.
گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است در صورتی که زمان بستری شدن موسوی در بیمارستان طولانی شود، وی را به‌صورت ایزوله در یک بخش مجزا نگهداری کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر