۱۳۹۱ اسفند ۱, سه‌شنبه

ضرب و جرح و انتقال زندانی سیاسی ایرج محمدی به سلولهای انفرادی


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »ضرب  و شتم و انتقال  زندانی سیاسی تبعیدیایرج محمدی که در شرایط حاد جسمی است به سلولهای انفرادی معروف به قرنطینه زندان مرکزی زاهدان.
روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه زندانی سیاسی ایرج محمدی مورد یورش ۴ تن از باندهای مافیایی زندان قرار گرفت و بدون هیچ دلیلی وحشیانه مورد ضرب و جرح این افراد قرار گرفت.ضرب و شتم  این زندانی برای مدتی ادامه داشت و پاسدار بندها نظارگر آن بودند و هیچگونه دخالتی برای جلوگیری از مهاجمین ننمودند.
در پایان این یورش و ضرب و شتم این زندانی سیاسی  توسط باند مافیایی زندان،انتظار می رفت که ۴ مهاجم مورد بازخواست و تنبیه قرار گیرند اما با شگفتی فراوان و ناباوری زندانی سیاسی ایرج محمدی توسط مدیر داخله زندان فراخوانده شد و به سلولهای انفرادی بند قرنطینه زندان زاهدان منتقل گردید و تا لحظه دریافت گزارش همچنان در سلولها انفرادی بسر می برد.
یورش ، ضرب و جرح و سپس انتقال به سلولهای انفرادی توسط بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران رضا حسن زاده و نعمت جهانگیری و نوروزی دادستان نظامی ولی فقیه در ارومیه برنامه ریزی شده بود و توسط مسئولین زندان زاهدان به اجرا در آمده است.


مدیر داخله زندان که فردی شکنجه گر و دارای رفتارهای غیر انسانی با زندانیان می باشد به نام حاجی کی خواه می باشد این فرد در لحظه حمله به این زندانی سیاسی در بند حضور داشت ولی هیچگونه دخالتی برای ممانعت از ضرب و شتم تنها زندانی سیاسی موجوددر بند ۳ ننمود.
خسروی رئیس زندان زاهدان بلافاصله دستور انتقال این زندانی سیاسی به سلولهای انفرادی بند قرنطینه را نمود. زندانی سیاسی ایرج محمدی در شرایط حاد جسمی می باشد و بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران مانع درمان وی هستند.علیرغم بیماریهای حاد و عدم درمان  انتقال او به سلولهای انفرادی جان این زندانی سیاسی را در معرض خطر جدی قرار می دهد.
یکی از شیوه های بازجویان ولی فقیه آخوند علی خامنه ای بکار گیری باندهای مافیایی زندان علیه زندانیان سیاسی می باشد و این شیوه را در زندانهای مختلف بکار می برد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، قرار دادن زندانیان سیاسی در کنار مجرمین عادی و خطرناک و بکار گیری باندهای مافیایی علیه زندانیان سیاسی برای ضرب و جرح و انتقال بی مورد آنها به سلولهای انفرادی را محکوم می کند و از دبیر کل ،کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت خواستار احاله پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به مقامات قضایی بین المللی است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر